WONDERFUL IF YOU KNOW WHAT YOU DO.


Assalamualaikum. what what what and what ....................something weird when i wrote this blog. long time no used this for share something.long long time ago...

aku tak pernah kisah apa orang nak cakap.
aku tak pernah nak fikir bila orang tu kutuk aku.
aku tak pernah nak fikir apa bila orang sampaikan cerita aku.
aku tak pernah fikir apa yang kawan kawan baik cerita itu ini
aku tak pernah nak amik peduli bila sesuatu yang rumit pasal kawan.
aku tak pernah nak fikir bila orang cakap aku bodoh
aku tak pernah nak fikir bila orang ckp aku tak cantik.
aku tak pernah nak fikir bila orang pandang aku lain mcm.
aku tak pernah nak fikir bila kau ckp depan2 tentang aku.
kadang-kadang langsung tak kisah,
kalau fikir sakit hati.
kalau fikir menangis sendiri.
kalau fikir kerja semua tak jadi.
kalau fikir hidup aku tak tenang
kalau fikir aku takk gembirakan hidup aku sendiri.
kalau fikir aku akan salahkan diri sendiri KENAPA 
benda dah jadi. Nak gaduh pun macam shit
baik diam.
ambil yang jernih buang yang keruh
In Sha Allah!!! Allahu Akbar!!
hadapi sensorang. be strong girl, hehehehehe.

No comments:

Post a Comment