Masa Hadapan ;')


Hi you yes youuuu! I wanna kill you! I hate you! 
K kidding, its not funny Farah -,-
Talk about my.......blah blah blah.
Sesungguhnya Allah menetapkan segalanya pada kita dalam perut Ibu semasa 4bulan :)
Bila kita mati, Jodoh kita dengan siapa, apa semua lah kan.
Hebat kan ? SubahanaAllah,
kita tak boleh nak menolak takdir ;)
Kita kena terima semua tu..
17tahun aku masih dapat menghembuskan nafas dan hari2 seterusnya.
Aku takut nak melalui hari2 yang akan datang, huh..
kalau happy okay, siapa taknak kan.. kalau tak. sedih semua lah kan,
semua kena hadapi jugak... 
lets story about my ButaLove
Cinta? Cinta itu buta. sangat buta. dia butaaa Erk.
K aku takut nak mempersoalkan soal cinta dihadapan orang yang kita sayangi.
means orang baru dalam hidup kita . berkongsi kasih sayang sesama kita,
yang baru kenal atau yang dah lama kenal..
Kalau dah sayang sangat, serius tak boleh nak ckp apa... 
kalau boleh taknak kehilangan dia, dialah cinta terakhir kita , kita nak hidup dgn dia,,
Betul kan.. semua nak dengan dia... sangat bahagia kan ?
Sesungguhnya Allah lebih mahaMengetahui apa isi hati seseorang itu,
Jodoh dari syaitan atau Allah s.a.w....
Last night...
bila tanya pasal sambung belajar kay, Tahu dah, aku dah sedia...
k bila dia ckp dia sambung kat tempat Jauh nunnnnn disana.
menitis menangis airmata ini. lemah tak berdaya liduh terkelu seketika..
Badan rasa lemah gemalai, be strong Farah, berdoa ;)
taktahu lah aku sayang kauu sangat, yeah dulu aku mengaku aku sayang seorang ni Azim ;')
aku sayang gila taik hanjing busuk dekat dia..
Now perasaan tu dah hilang habis lebur macam tu..
Ada hikmah kenapa aku tak patut bersama dengan dia, Betul kan...
lepas tu Syed.. Emm. Ntah, Forget him.
K now you Firdaus.. Memang sekarang ni kau boleh kata I takkan tinggalkan you, I janji,
n mcam2. alahai janji manusia weh..
Aku? Samaa, but nooooooo! I want you, i want you hold my hand till forever n ever,
sehingga kita ke syurga Allah :)
Fuhhhhhh... Besar betul cita2 aku ni, macam melebih, Imanya lemah jugak adeh,
k stop. Taknak lah pergi belajau jejauh oi,
Mohon ;'(
Ilobelobeyouu... Assalamualaikum cinta 
#Ada ke orang baca ni :(

No comments:

Post a Comment