InsyaALLAH


Sebagai seorang pelajar dan jugak calon spm pada tahun 2012,
tak patut pun nak post pasal cinta jodoh semua ni,
Ni macam dah gatal sangat je ;p
kihkihkih, tak tak, saje je nak baca caption dia tulis tuu,
macam best kan, Jodoh Rahsia Allah ni <3 <3
semua nak besar dengan cepat, ada kawan2 kita lagi lah,
"Eish Bila Nak Kahwin Ni"
haha gatal kan, bukan apa, saje nak cinta monyet n kahwin monyet,
takut diambil orang takut tejerus kemaksiatan yang lebih teruk,
kihkih, kadang2 ada yang lebihkan bf or gf dia dari kawan2
eh adat kan, biasalah takut diambil orang nak kahwin terlalu awal :)
its okat tak heran la,

cerita pasal kahwin ni, sebab angah aku tu nak khwin dah, InsyaAllah :')
Jodoh angah dah sampai Alhamdulillah kan . tuu yang macma fiikirr jauh sngt je ni,
busyy oi kat rumah ni,
Hikhik,
K saje nak post,
and to myDearBoyFriend Iloveyou K :')
myFirdaus
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment