Yes yes SEKOLAH 2012 SPM


Hi Assalamualaikum, comeyy tak kacut tuu, comey kan kan, LOL
k tu kasut aku carik kat google bukan aku beli, Hihi. 
aku dah beli kasut brand ni SMART SPIDER sama je dengan All A tu,
tapi yang ni kecik sikit kot macam budak2, EE KAUS.
jumpa pika n fiefy diorang pakai kasut apek tu, smart kan.
my mum kata beli dulu kasut tuu nanti beli lagi WAHHH, bagus ni
soo aku beli joh yang murahh, hew hew,
Okay okay.

Okayy ni CERMIN MATA , lahaii ,
bodoh ke apa? k soorry gurau manja, 
I must wear this every time ;'( 
Mata aku dah rosak teruk.
Tadi check silau aku dah melampaui batas, R 125 L 75 
normal kalau silau 25 jee, hm hm hm.akibat asyik online jee, 
mymum dok memekak tak habis2 suruh jangan BERFESBOOKK,
hmm duit sekolah kena tolak haha, ktipu je
RM450 ;') murah jee kan ;'( 
k bai assalamualaikum.
Selamat Tahun Baru 2012, LOL

No comments:

Post a Comment