panjang sikit ceritaa


Hi Assalamualaikum cantikk comel ;') Gedik nauuu
Okay lagi semiggu nak sekolah. Tak lama je lagi kejapp je. 
Tak ready lagi nak masuk tingkatan 5 tuuuu. Tak sanggup tak sanggup
SPM susah , aku tak pandai, kurang pandai , malas nak belajauu.
dalam dunia khayalan je aku, nak enjoyed. 
exam ke tak ke aku sama je. stdy pun macam tak sebabb tak masuk otakkk.tak focus
aku bukn macam tuuu. aku tak sukaaa. lagi2 kena paksa memang takk lah.
#okay next year kalau macam sial perangai kawan-kawan aku, yang tak pernah  suka aku .
Tolong diammm , buat dunno kalau tak SUKA AKU JANGAN KAWAN AKU ;')
jangan senyum kat aku punn,gelak2 dengan aku nak pandang aku jangann , tolong jangan ,
aku jenis suka senyum sensorang tersengihh kat orang peramah sangatt.
kalau tak suka aku kau kawan jugak dengan aku, just nak tahu korekk rahsia diri aku, 
Terima kasih lerr wahat cihanatt. aku tak suka pilih kawan, semua orang aku suka kawan. Friendly konon 
kawan senang cari, Sahabat sejati sukarr dicari, #hew hew hew
Okay stopp. Tahun depan awal bulan mesti busy nak mampus 
kalau tahun depan buat tengah tahun sukan sekolah memang hanjing kerajaaann =='
Orang nak focus SPM nii. alahaii Phuii
hmmm.k cerita lain ;p
Aku kena rajinkan sikit,kuatkan iman sikit kan,
biar orang kata kita. jangan kita kata orangg tuu.
#mulut itewww jahattt.
kbai. 

No comments:

Post a Comment